Monday 14 March 2011

Kenapa Perempuan Suka Bagi Mesej Panjang & Lelaki Suka Bagi Mesej Pendek.

Korang tau ke kenapa perempuan suka taip mesej panjang lebar dan kenapa lelaki suka taip mesej pendek pendek? Aku pon pelik laaa.

Anyway cuba korang tengok beza mesej perempuan dengan mesej dari lelaki...


Contoh mesej dari perempuan :

Morning, selamat pagi dunia !! weh ko buat ape tu..aku boring la harini. Jom kuar lepak ke tengok wayang ke, hehe..


Contoh mesej dari lelaki :

Free tak, jom kuar ;)


Contoh mesej dari perempuan :

Sayang ! I love youuu, rindu laa muah muah muah. Sayang rindu kite tak ? wuwuwuuuu...


Contoh mesej dari lelaki :

:) (simbol senyum je?)



Huhu...korang nampak tak perbezaannya tuh ? Perempuan punya la bagi mesej panjang lebar, yang lelaki jawab sepotong je. Hahaha...kenapa? ...aku rasa sebab...ni aku main hentam je la. Kalau korang ada pendapat lain korang bagi tau aku ya. Haha..

Lelaki taip mesej pendek  sebab:

+ Tegas. Straight forward. Lurus je, no belok belok.
+ Malas nak bunga bunga, banyak lagi kerja nak dibuat.
+ Takde idea nak taip dalam mesej.
+ Tak suka menekan dan mengadap keypad je. Dari picit keypad baik call terus.


Perempuan taip mesej panjang sebab :

+ Lebih kreatif & imaginatif.
+ Memerlukan seseorang untuk mendengar luahan perasaannya.
+ Suka memicit keypad, kalau tak picit keypad benda lain plak yang dipicitnya macam picit jerawat.




Support lah aku sikit oiii...!! by clicking on the NUFFNANG ads below

No comments:

Post a Comment